miercuri, 26 decembrie 2012

Vin colindătorii



   http://www.youtube.com/watch?v=3zKgmTJMtAs



Oricât aş vrea să fiu rece şi distant , oricât aş vrea să mă desprind de vechile mele obiceiuri legate de iubirea pentru locurile şi oamenii din spaţiul carpato-danubiano-pontic , n-o pot face cu nici un chip .Şi n-o voi putea face nicicând . Mă identific cu bunele şi relele locului  . Şi nu mă pot dezice de ele. Un Tudor Gheorghe , un Florin Piersic , un Ştefan Iordache , un Gheorghe Dinică , o Angela Gheorghiu şi mulţi alţii ca ei nu se şi nu s-au dezis de acest pământ . Prin iubire , poate vom face totul să meargă mai bine . Un An Nou  cu gânduri bune şi cu sănătate să vă dea Dumnezeu , tuturor ! 

16 comentarii:

  1. Sărbători fericite Radule!
    Şi multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Doamne-Doamne !
      Si tu sa ai parte de binele pe care ni-l dai in fiecare zi , sa fii sanatos ca sa poti sa duci grijile copiilor tai ! Iti doresc un An Nou cu belsug si lumina din care sa ne impartasesti si noua olecuta ! :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Iti doresc multa sanatate si inspiratie in tot ce vei face in anul 2013 , draga VDD !

      Ștergere
  3. LA MULŢI ANI cu BUCURIE, Radule! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani , suflet moldav ! Sa ai parte de iubire din plin , dupa cum cred ca meriti ...dupa cum gandesti ...dupa sulfetul tau de margaritar ! :)

      Ștergere
  4. La Mulți Ani, Piticule!
    Tare-aș vrea să ai parte, tu și cei care pe care-i iubești, numai de ce-i bun.
    ... pe mine nu mă păcălești. „Rece și distant”?
    Drept e că nu ne-am mai văzut de vreo lună, dar chiar așa dramatic să te fi schimbat?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bubule dragule ...Pai eu tocmai spuneam ca nu pot fi asa , oricat de mult as incerca . Iti multumesc pentru urare si sa dea Domnul ca tu si ai tai dragi sa fiti ocrotiti si in buna pace si intelegere in anul in care tocmai am intrat ! :)

      Ștergere
  5. La Mulți Ani, Radu! Cu multă sănătate și toate cele bune. Și-ți mai doresc ceva: să facem o axă strașnică la umbra unui nuc de pe Valea Trotușului! Sau măcar la o terasă în oraș. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani , Dan ! Iti multumesc pentru urari si pentru bunele-ti intentii . Ne vom intalni vreodata in mediul in care ne place cel mai mult: Natura mama ! Sa fii sanatos si sa te bucuri impreuna cu cei dragi de viata si de bucuriile ce trebuie devorate ca o prada ! :) ))))))

      Ștergere
  6. La Multi Ani!!! Sa te tina Dumnezeu Sanatos si un an mai bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani , Laurentiu !
      Tie si familiei tale , deie-va Dumnezeu multa sanatate si implinirea tuturor viselor , in Anul Nou 2013 !

      Ștergere
  7. Subscriu la mesajul tău, Radule! La Mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc , Elena ! La multi ani si sa fii sanatoasa si mereu voioasa ! :)

      Ștergere
  8. Cam târziu, dar niciodată prea târziu. :)
    Mulţumim la fel, Radu! :)

    Mi-au plăcut la nebunie cele două profile de început, ca un semn parcă, nu-i aşa? "Dumnezeu" şi "Vocea de departe"... :D
    Ciudat... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi tu să ai un An Bun , Rory , cu sănătate şi mulţumire sufletească . Restul vin ele de la sine ...
      Da , Doamne-Doamne mă onorează cu prezenţa lui din când în când ...atunci când îşi mai aruncă ochii pe-aici .Vocea de departe este la Paris şi mă vizitează mereu , văd pe statistici ...dar eu nu pot comenta pe blogul ei ; are o setare legată de comentarii -moderarea aceea cu ajutorul a două cuvinte pe care goagălu' nu vrea să mi le arate de nici un fel ...

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.