joi, 21 martie 2013

Printre nori...

     Mă tot uit printre nori şi nu-L văd. El se uită printre nori la mine ...dar se face că nu mă vede. Ştim amândoi unul de altul , eu îI mulţumesc în fiecare dimineaţă iar El se complace să se prefacă a fi mulţumit şi numai cu-atât de puţin din parte-mi. Mai mult n-o să vadă. Osanale nu vreau să-i ridic şi nici în vizită la El acasă nu mă duc. Nu vreau să I se ridice la cap prietenia. Mai răruţ că-i mai drăguţ ! Când mi-e bine ştiu că-i şi contribuţia Lui acolo. Când dau de belzebut ştiu că ar fi cazul să-L invoc numai aşa...că  să se ducă pe pustii ucigă-l toaca. Jocul ăsta-I place şi îmi place şi mie.Şi o să ne jucăm aşa până-ntr-o bună zi nu tocmai bună. La bună vedere !

19 comentarii:

  1. Radu, tu chiar crezi asta??? Că se..."complace"???
    Sunt uimită...
    Îi dai atât cât crezi tu de cuviinţă, dar cuviinţa ta se pare că nu-i tocmai pe măsură, fiindcă El nu ţi-a dat cu măsură niciodată, nu a fost nimic finit, nimic delimitat, nimic măsurat, ci a fost infinit, NEmăsurat, NEmărginit, fără sfârşit.
    Aici nu e o vizită între rude: "mar răruţ, că-i mai drăguţ". Aici nu e joacă, ca să presupui tu că-i place au ba.
    Scuze că-ţi spun, dar aici nu vorbeşti despre un prieten, despre un vecin sau despre un coleg de birou.
    Vorbeşti de Forţa Supremă, vorbeşti de Divinitate, de Creator, de Însuşi Dumnezeu. Dumnezeu nu s-a jucat cu tine atunci când ţi-a dat viaţa, cu tot ce-a fost şi este bun în ea.
    Eternitatea, vecia, lumea infinitului nu e o poveste, Radu.
    Cuvintele cele mai potrivite cred că sunt: smerenie şi dragoste, fiindcă spre mântuire ar trebui să porţi cea mai teribilă armă: iertarea.

    Şi ar mai trebui un lucru: să ceri îngăduinţă şi iertare pentru a fi lovit ceea ce nu trebuia nici măcar atins, cheia de boltă a întregului edificiu: DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa o fi Roryta , că prea o spui cu convingere. Eu cred că El se joacă în continuare cu noi , în fiecare clipă. Şi dacă El o face , noi de ce să-l luăm prea în serios ? El vrea ca noi să fim fericiţi, să-l primim în inimi să-n suflete ca pe un părinte adevărat, ca pe un prieten, nu ca pe ceva intangibil, preamăreţ,ce trebuie respectat necondiţionat.Şi nici nu cred că trebuie să-mi chinui trupul şi sufletul pentru El. Chiar nu cred că se uită prea frumos la cei care dau roată în genunchi unor mânăstiri întru iertarea păcatelor. Oare cum se uită la cei care stau pe la cozi ca să atingă raclele cu moaştele unor sfinţi? Cred că cel mai bine au înţeles relaţia cu El, aceşti oameni minunaţi:
      http://www.youtube.com/watch?v=5r9V5WV_Fbk

      Ștergere
    2. Mă uimeşti în continuare...
      Normal că ESTE INTANGIBIL (l-a atins cineva cumva vreodată?), normal că este PREAMĂRIT şi de respectat necondiţionat.
      Tu compari omul simplu, de rând, cu Dumnhezeu? Compari atomul cu Universul? Doamne Dumnezeule!!!!
      Cozile de la mânăstiri sunt de altă natură. N-are legătură coada cu... aşa-zisa "joacă". Dacă tu crezi în continuare că lumea veşnică e o "joacă", atunci, scuze, că-ţi spun, dar nu prea ştii ce-i aia credinţă cu adevărat. Sau nu ţi s-a explicat când erai mic şi ai rămas cu o părere deformată toată viaţa.
      În fine...
      Fiecare crede ce vrea, la urma urmei!

      PS - În altă ordine de idei, ştii cumva de ce nu-mi apare avatarul meu pe blogul tău? Cred că e o eroare undeva, fiindcă după ce postez mesajul, el iniţial apare cu tot cu avatarul meu, apoi dispare de tot, iar când reapare, nu-mi mai arată fotografia. :( De ce?

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand eram mic am fost botezat de doua ori. Asta ca sa nu cumva sa raman nebotezat. Bunica mea moldava , din convingerea ei ca inca nu fusesem uns in biserica ortodoxa a tinut s-o faca pentru mai multa siguranta . Daca ma intrebi acum ...eu m-as mai unge o data dar la catolici.Din comoditate. Si din simplitatea lor pe care o plac mult mai mult! O fi grav ? Si dupa aceea ...mai am un motiv: Am ascultat-o pe Iolanda, sora lui Sergiu Nicolaescu. Am aflat de la ea ca ritul catolic a binevoit sa-i faca o slujba chiar daca urma sa fie incinertat ...ca un DAC adevarat ce se considera el minsusi !
    Nu stiu care-i motivul pentru care nu apar mesajele tale cu avatar cu tot ...acolo unde trebuie ! Eu le copiez si le repun in locul potrivit ! Probabil din cauza ca am fluierat in biserica neamului ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar la tine apare avatarul, iar la mine nu... De ce? Cum vine asta?
      Hm!!!!! Cred că ştiu explicaţia: tu eşti de vină!
      Mă sabotezi!!!!!


      :)))))))

      Ștergere
  5. Io te sabotez ??? Nu vezi ca te trec cu majuScula ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ahaaaaaaa..... asta era!!!
      Umbli la majuscula mea... Am simţit eu că ceva nu era în regulă, de-aia lu' Blogger ăsta nu-i place şi-mi schimbă mutra... Lasă-mă cu "r" mic, de la... rrrrrea! :))

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...cum vrei mata ....:)

      Ștergere
    2. Dar văd că iar ai făcut tu ceva de nu mi se vede mutra.... Hai, măi, Radu! Serios! Ce tot faci?
      Lasă comentariul cum era... Din cele 4 comentarii, doar pe unul l-ai lăsat intact şi a ieşit super. Restul... nu ştiu tu ce le-ai făcut, dar nu mă văd ca lumea deloc.

      Ștergere
    3. Parol, Rory...nu eu sunt de vină ! Şi mie mi se-ntâmplă când pun comentarii pe la amicii mei ! Nu ştiu de ce ! Unii mă adună de prin SPAM ...E vai de capul meu ...!

      Ștergere
    4. Înseamnă că blogspot-ul a luat-o razna... :P
      Facă ce-o vrea...

      Dar eu vreau pentru tine să-ţi las o melodie suavă, precum această seară şi sper să mă lase, nenorocitul!! :)

      http://www.youtube.com/watch?v=ScpJ9HrYI6M



      Ștergere
    5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    6. Tot hălăduind în căutarea adevărului despre El şi raportul meu cu El am realizat că de fapt El şi Eu ne confundăm, facem parte unul din celălalt în aceeaşi măsură. Dacă mă îndepărtez de El de fapt mă îndepărtez de mine. Filmul din postarea viselor de ciocolată mi se pare a da unele explicaţii în acest sens ! :)

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te lasă şi pace...cred că eu sunt de vină . Buba e la mine-n computator! Ce să spun ? Am ascultat-o cu atenţie .E de cameră ! :) Şi suavă !Mulţumesc mult !

      Ștergere