joi, 18 iunie 2015

Am încercat ...



marți, 26 martie 2013

Am încercat...

  Ca să-l pot pricepe mai bine am încercat să intru în pielea personajului:

A sunat ceasul , blestematul ăsta de ceas care nu ţine cu mine de atâţia ani . Câţi or fi trecut de când mi-am văzut visul cu ochii şi am ajuns acolo de unde privesc în sus dar nu mai văd pe nimeni? Nici pe El nu-l mai văd . La ce bun . Nu mai am nevoie de el . Mi-a ascultat toate păsurile şi dorinţele dar acum ...mai sus de pe această treaptă nu mai am unde să mai urc. M-am urcat  pe umerii unora şi altora , i-am dus cu vrăjeala mea pe toţi cei ce au crezut în mine şi i-am fraierit pe toţi. Sunt un mare şmecher în felul meu . Ba chiar ...un predecesor m-a făcut băiat deştept , dar nu ştia atunci că-l dispreţuiam chiar dacă făcuse parte din acelaşi club cu mine. Am profitat din plin de fiecare oportunitate care mi-a ieşit în cale. Soarta a vrut ca eu să fiu cel care-a câştigat mereu. Am promis tot ce am putut promite ...dar am ştiut bine că nu mă voi putea ţine de cuvânt. Ei şi? Cuvintele sunt făcute pentru a-i amăgi pe fraieri . În jocul meu orice minciună este permisă. Mi-am făcut prieteni pe care i-am folosit în interes personal . Apoi i-am faultat pe rând şi i-am debarcat pe măsură ce nu mai aveam nevoie de ei. Consilierii au fost şi ei buni în măsura în care erau de acord cu năzbâtiile mele; atunci când îşi arătau adevărata faţă şi-mi spuneau verde-n fată că nu am dreptate, mă dispensam de serviciile lor. O bună bucată de vreme am avut mici satisfacţii dar nu mult după înscăunare au început unii să mă conteste. Au făcut-o cu o consecvenţă teribilă şi de multe ori eram pe punctul de a ceda în faţa presiunilor. Era prea evident că o făcusem de oaie, că-mi băgasem nasul acolo unde nu-mi fierbea oala . Dar nu sunt eu acela care să cedeze atât de uşor chiar şi în faţa adevărului pur. Am fost umilit , am şi recunoscut umilinţa asta dar mă agăţ în continuare de putere ca scaiul de lâna oii . Dacă părăsesc puntea ,mi se scufundă bărcuţa şi odată cu ea se duce pe apa sâmbetei toată agoniseala de-o viaţă. Şi nu-i chiar puţină agoniseala asta . Nu am crezut deloc în ceea ce aş fi putut aduna în cer . Nu ! Am adunat ca orice om simplu , cu adevărat simplu , tot ce se putea aduna aici , pe Pământ . Ca şi cum le-aş lua cu mine .  Asta este marea fericire pentru mine ! Mulţi bani , mulţi, mulţi bani, terenuri , case , conturi grase. Cei ce mă vorbesc nu pot înţelege gustul banului. Umilinţele mele , chiar merită osteneala lor . Ei vorbesc , tot ei aud ! !:) ))))))))))))) Am transformat un partid de stânga , peste noapte, într-unul de dreapta cu oameni de stânga. Oportunităţile nu trebuie ratate. A venit trenul în gară ? L-am luat din mers ! N-am avut nici o ezitare când  a fost cazul să le micşorez salariile bugetarilor. Numai unora . Celor de care mai aveam nevoie, nu ! Legea pensiilor a fost o altă lovitură pentru unii. Pentru alţii , dimpotrivă ! Constituţia spune că legile privesc numai viitorul. Neretroactivitatea legii este un principiu de care eu nu mai ţin cont ! În fond eu sunt cel care dispune de toate pârghiile puterii. Eu am cheile democraţiei de tip nou, cea pe care eu am inventat-o şi fac ce vreau cu ea ! Mai nou, partidul meu de dreapta cu oameni de stânga , nu mai reacţionează după bunul meu plac şi fac de capul lor totul ! La revedere dragii mei , eu nu mai sunt o povară pentru voi şi nici voi pentru mine ! Aici ne despărţim ! Eu am drumul meu , pe care voi nu vreţi să-l mai urmaţi ! :) )))))) Ce democraţie poate fi asta în care voi faceţi altfel decât vreau eu ?
***********************************************************************
Am încercat să-l înţeleg . N-am reuşit deloc !  

 
Radu

Niciun comentariu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu