joi, 18 iunie 2015

Fără aripi



luni, 3 decembrie 2012

Fără aripi ...



                       Dragul meu preşedinte !
Află că acum opt ani , atunci când dragă Doamne erai pe val şi multă lume vota cu tine , eu intuiam ce-ţi poate pielea . Şi nu te-am votat . Bine am facut. Ai afirmat la o emisiune a lui Tucă Marius, în care-l aveai în faţă pe Năstase , înainte de alegerile din 2000: " Să vă văd pe voi ce-o să faceţi cu ce vă lăsăm noi !" .Domnia ta erai la vremea aceea ministrul transporturilor într-unul din guvernele Conventiei . Am văzut atunci ce fel de om eşti , ţi-am urmărit evoluţia şi am intuit că dacă vei ajunge sus vei declanşa o mare dezamăgire pentru ţara mea . Pentru cei care au gândit cu inima  şi au introdus în urnă votul pentru tine , acum eşti o mare dezamăgire . Dacă suntem într-un mare declin economic se datorează în mare măsură lipsei de profesionalism a celor ce au condus economia . Goana după înavuţire rapidă a guvernanţilor , sfidarea legilor , a Constituţiei , lipsa de respect pentru popor , lipsa locurilor de muncă , lipsa de voinţă şi de viziune în privinţa creşterii nivelului de trai al oamenilor , ignoranţa guvernanţilor şi paralizarea justiţiei de către factorii politici au făcut ca acum să trebuiască să o luăm din nou de la-nceput . Precum Meşterul Manole care se trezea în fiecare dimineaţă cu zidurile năruite . Parcă trăim un blestem . Cei care te-au votat ţi-au dat aripi ca să zbori şi în zborul acesta să-i iei şi pe ei ...să fie bine pentru toţi laolaltă . Ce a mai rămas din cuvintele tale frumoase şi bine răspicate de acum opt ani , domnule preşedinte ?  Trăiţi bine domnule peşedinte ?  Dacă dumneavoastră trăiţi bine e perfect . Câţi români vă mai respectă domnule preşedinte ? Sunteţi mulţumit acum ? Mai aveţi aripi , domnule preşedinte ?  Se poate zbura şi fără aripi...nu-i aşa ?
Radu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu