joi, 18 iunie 2015

Grivei...



luni, 2 septembrie 2013

"Grivei", ...stai cuminte !



   Când eram copil nu mergeam . Alergam. Eram atât de sprinten şi de uşurel ...nu aveam nici o grijă , nici o apăsare , nici o durere şi alergam de colo colo ca un atom în mişcarea lui dezordonată în căutarea  echilibrului termodinamic propriu . Greu de găsit această stare în univers, aveam să mă conving de asta mai târziu. Înconjurat de dragostea celor din jurul meu, fericit că mă născusem într-o familie de oameni chibzuiţi - trecuţi  de mici prin vremuri tulburi , război ,secetă, foamete, orfelinat...- ca o floare avea să mi se deschidă sufletul ce-mi va cunoaşte trăiri de tot felul. Din dragostea primită am învăţat că este bine să nu păstrez totul ci să dăruiesc şi eu la rândul meu. Bunica îmi spunea: "...de unde dai , de-acolo ai ! " Şi ea a dăruit atât de mult încât mă întrebam de multe ori de unde mai are de dăruit . Mă uit în jur şi văd egoism şi dorinţă de îmbogăţire peste noapte . Nu contează cu ce sacrificii , peste ce "cadavre" se trece ...Este o lume a banului , a depravării morale , a lipsei de educaţie . Tinerii parcă sunt apucaţi . Nu vor decât distracţie şi nimic altceva . Nu mai au resprect pentru dascăli, pentru părinţi, pentru carte. Vor să conducă de la 12 ani, vor să facă sex de la 10 , vor să trăiască pe banii părinţilor şi bunicilor , vor din ce în ce mai mult şi dau NIMIC . Părinţii nu-i ating cu vreun cuvânt , nu le clintesc vreun fir de păr de la locul lui ... este vorba de drepturile omului , ce naiba !  Decembrie 89 promitea marea cu sarea , visam la o societate în care valorile sunt apreciate şi valorificate ca atare. Premizele erau imense, oameni care să conducă ţara către belşug şi prosperitate ar fi fost ...dar forţele răului ne-au adus pe butuci . Am avut senzaţia că de-acolo de unde sunt şi muncesc , nu fac altceva decât să mă împotrivesc unui curent demolator de ţară , demolator de suflet românesc. A fost o rezistenţă pe care am obosit s-o mai exercit . Tăvălugul mişcării dezordonate către declinul absolut nu se opreşte. Primăvara libertăţii mult dorite a venit cu declinul în toate domeniile . Armele zăngăne şi ne anunţă o nouă conflagraţie , posibil una mondială. Am crezut că omenirea a-nvăţat ce trebuia învăţat şi suferinţa tranşeelor nu va mai exista niciodată . Am crezut că generaţia mea şi cele viitoare vor şti să-şi facă un viitor bogat . SUFLETEŞTE!  
      Am o presimţire că nu va fi aşa . Ipocrizia celor de la putere este fără margini . Nu ţintesc decât bogăţia materială. N-au învăţat nimic de la istorie. Mare păcat. 
     "Grivei", căinele de pază al democraţiei mondiale are o pulsiune belicoasă din nou. Face el ce face şi îndemnat de cei interesaţi în boomuri financiare este în stare să înceapă să se dea rău într-o zonă foarte sensibilă a lumii. Dacă nu-i la el în curte...îl doare la bască. Zilele ce urmează vor fi hotărâtoare pentru pacea lumii întregi . Să se adeverească oare teoria rezolvării crizelor pe calea armelor ? Sper ca înţelepciunea lumii să biruie pulsiunea lui Grivei şi a acoliţilor lui .  Cum aş vrea ca dictaturile lumii întregi să se autoexileze unde or şti numai să nu mai auzim de ele . 

Radu

2 comentarii:

Mare dreptate ai, Radule! Ce democraţie prost înţeleasă avem...
Elena , eu cred ca oamenii atunci cand ajung in varful piramidei sociale ...cam uita de unde-au plecat . Memoria este in legatura cu binele personal . Ti-ai atins scopul ...uiti repede ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.