joi, 18 iunie 2015

Hai ...



joi, 16 ianuarie 2014

Hai la vot ?



   În politică, cine zice că are dreptate, mănâncă cu polonicul ...Plecând de la ideea asta , chit că nu sunt intrat în ceea ce unii mănâncă cu polonicul, ştiu că nu voi avea dreptate . Premiza asta îmi place foarte tare şi pentru că vreau să fac nişte consideraţii personale de ordin politic, vă invit de pe acum să nu le citiţi. N-ar avea nici un rost să vă pierdeţi timpul ...Hai ...că v-am excitat . 
     Avem nişte alegeri. De câte ori am ales, am ales raţional, cât de raţional m-a dus pe mine mintea s-o fac. Unii cică au ales emoţional- ca românii imparţiali. Şi de câte ori am făcut-o am fost dezamăgit crunt. Mi-am dat seama că m-au tras pe sfoară de nu m-am văzut.Chiar începând de a doua zi de după alegeri. Exercitarea dreptului la vot a fost pentru mine o obligaţie civică. Nu e un efort prea mare chiar dacă-i o zi caniculară ori cu viscol, să faci acest gest ...ca să n-ai pe urmă de ce regreta. Şi de fiecare dată am regretat ! Amarnic ! 
    Aşa că la următoarele alegeri o să las să voteze pentru mine Curtea Consituţională.Că ea se pricepe cel mai bine la cine merită să mă conducă. Şi mă gândesc : oare unde poate duce un gând atât de năstruşnic , dacă-l îmbrăţişează toţi românii , jigniţi, asemeni mie ?

https://www.youtube.com/watch?v=gRhdmFQft3U
Radu

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.