joi, 18 iunie 2015

Nopțile vinovate ...



miercuri, 9 ianuarie 2013

Nopţile vinovate...





Este vară . Nopţile călduroase şi umede îi dau insomnii.
- Ce faci iubito ? Iar nu poţi dormi ?
- Nu. Mă chinui şi nu pot sta deloc întinsă în pat . Am o senzaţie ciudată de sufocare . Încerc să adorm stând sprijinită pe mai multe perne , aici pe prispă , la aer.. dar degeaba . Am o senzaţie de teamă , de nelinişte interioară...Luna asta plină m-a ţinut trează şi luna trecută , îţi mai aminteşti ?
- Desigur .Nici eu nu pot dormi în nopţile cu lună plină . O să devenim nişte lunateci ?
- Nu ştiu la tine cum este dar eu sigur am o fobie de lună plină .
- Păi dacă tot nu putem dormi , hai să ne apucăm de-o treabă serioasă ! Ce zici ?
- Ar fi o idee minunată . Numai la asta vă este gândul ...vouă , bărbaţilor.:) )))))))
- De câte nopţi vinovate crezi că vom mai avea parte ? Cele multe sunt trecute ... Hai cu mine , hai în căsuţa de sub nuc . Îţi mai spun o poveste şi să vezi ce bine o să dormim... 

 
Radu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.