joi, 18 iunie 2015

Optimist...



duminică, 17 august 2014

Sunt optimist ...

  


      De multe ori m-am  gândit la chemarea celui suspendat de a nu mai urmări Antena 3. Am făcut experimentul și am urmărit B1 , Realitatea ...posturile plasate de partea celui devenit nelegitim după referendumul din vara lui 2012. Am constatat cam aceeași cantitate de venin emanată în eter numai că deosebirea este că ea vine din partea unor indivizi și individe cu o argumentație lamentabilă. Am ajuns la concluzia că cel mai bine , pentru sufletul meu , ar fi să nu-i mai urmăresc nici pe unii nici pe ceilalți. Ei să-și facă în continuare treaba , că tot nu-i ascultă nimeni - aici mă refer la instituțiile statului. Instituțiile statului vor fi mereu de partea puterii. Definiția statului este edificatoare . Cine a uitat-o nu are decât să și-o reamintească. Justiția , serviciile , poliția, DNA-ul , vor fi mereu în slujba puterii. Puterea se legitimează prin votul poporului. Așa este în democrație. Care democrație ? Democrația ...pe plaiurile mioritice nu există. Țara asta frumoasă și bogată este prea frumoasă și bogată pentru a nu fi tentantă pentru marea finanță mondială. Cozile de topor ale ei au adus România într-o stare jalnică. Suveranitate , independență, demnitate națională...au rămas niște vorbe în vânt. Totul e pe bani. Industria-mormanul de fier vechi cu combinatele ei energofage a fost demontată bucată cu bucată și a fost vândută chiar la preț de fier vechi. În locul ei , mai nimic ! Știam să facem metalurgie , oțeluri speciale , aveam o industrie grea, făceam locomotive , tractoare , vagoane , osii și boghiuri , autoturisme de teren , cauciuc sintetic , medicamente și coloranți , reactivi și peroxizi organici ,stabilizatori și site moleculare , lacuri și vopsele , anvelope și rulmenți , produse farmaceutice și multe altele pe care nu le mai facem .Agricultura ...o facem la mila Domnului, că irigațiile le-am dat la fier vechi . Aleșii noștri au binevoit să îndatoreze țara cum n-a fost ea datoare niciodată, au creat dragă Doamne , centuri de siguranță -bune pentru a trece țara prin criză. Acum un deceniu , alianța DA , se lăuda că va face 800 km de autostradă ...Eu cred că suntem în pragul falimentului. Dar văd că bătaia pentru președinție este din ce în ce mai acerbă.De bună seamă că cineva trebuie să se gândească și la binele țării. Heheheeeeeee !!!  Mai apar niște catindați ce vor să-și asume riscul și să ducă țara spre noi culmi de progres și civilizație. Nu mă mai uit la Antene dar nici la B1 , nici la Realitatea , nici la Romania TV ...Nu vreau să mă mai otrăvesc ascultânt aberațiile și speculațiile nimănui . Văd cu ochii mei și-mi este suficient. Sunt optimist și am toate motivele să fiu . Sunt în ultima parte a vieții ! Nu-mi mai pot face un viitor plecând într-o țară civilizată - așa cum aș fi vrut-o pe a mea . Mă doare sufletul când văd generațiile mai tinere plecate în pribegie în exilul economic în care sunt împinse de aleșii nelegitimi .Sunt optimist ! Mă sting ! 

 Eiii...nu chiar mâine ! :) )))))
Radu

2 comentarii:

Nici poimâine!!!
...nici ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu