joi, 18 iunie 2015

Patria...



marți, 22 iulie 2014

Patria...

https://www.youtube.com/watch?v=-6kevAy2JTs

    Țări sunt multe...PATRIA este una singură. 
A venit un președinte la conducerea patriei mele și a susținut o mare porcărie : că patria lui ar fi o țară de mâna a treia. 
   Mai ieri , cineva, la Radio, mi-a spus ceva inteligent: nu există țări sărace și țări bogate ...ci numai țări bine conduse și țări prost conduse.
   Când conduci o țară de pe poziția de președinte și țara aceea este patria mea cea cu oameni frumoși, cu munți , câmpii, ape curgătoare, cu Delta cea bogată și ieșire la mare, tu vii și-mi vinzi gogoși că ar fi o țară de mâna a treia ? De ce nu vii să-mi spui că nu te simți capabil s-o conduci , măiii terchea-berchea ?
 Ai adus atît de mult rău în sufletele oamenilor încât au ajuns să vrea să-și ia lumea în cap . 
   Zilele trecute , invitată la o emisiune TV , actrița Carmen Tănase a spus că este atât de dezamăgită de politica mizerabilă de la noi încât se gândește foarte serios să plece din țară. Are 53 de ani . Câtă disperare poate aduna un om pentru a ajunge la o asemenea soluție, la acestă vârstă ? Aici , în patria mea cu oameni buni și frumoși și cu multe bogății stoarse de o mână de terchea-berchea, ca tine , măi ...președinte de mâna a 7-a !
Radu

Niciun comentariu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.