joi, 18 iunie 2015

Psihocucu...



sâmbătă, 10 mai 2014

Psihologică....




   - Ai văzut şi tu ...eu nu prea scriu despre mine !
   - Am constatat...nu cred că faci rău.  A scrie la modul general, a lua personaje din lumea largă, a comenta despre Dorel şi Floricel, mi se pare că te pune la adăpost de etichetarea inevitabilă şi aşezarea într-un raft ori într-un catalog de personaje pozitive, negative, de stînga ori de dreapta colorate ori incolore , puturoase ori inodore, insipide ori dulci-acrişoare. A scrie despre tine şi ai tăi este oarecum o etalare în piaţa publică a defectelor şi calităţilor pe care le ai ori nu le ai. Este oarecum o impietate, dar şi o asumare a unei pierderi de simpatii şi prietenii virtuale.
   A pune în cîrca unor personaje imaginare unele gînduri ori acţiuni personale mi se pare o mică ipocrizie. Aşa că eu sunt tentat să spun lucrurilor pe nume cu toate riscurile pe care le comportă o asemenea atitudine. Şi...în timp, am văzut şi reacţia celor din virtual, le-am observat orientarea şi m-am convins că nu e dispus nimeni să-ţi cînte în strună ori să comenteze în chestiuni personale. Pe de altă parte se vede şi cu ochiul liber că în toate există o modă şi ca orice modă se schimbă cu o viteză uluitoare. Dacă rămîi încremenit în ceva ...vei rămîne singur şi vei fluiera a pagubă...că nu te va mai auzi nimeni.
   Şi totuşi, am o stimă pentru cei ce-şi etalează sufletul , îl pun ca pe-o marfă pe tarabă în piaţă. Scrisul este pentru ei , ca şi pentru mine, un mod de descărcare a of-urilor de zi cu zi.  De ce să le ţin în guşă şi să mă intoxic ?   Pot să le dau drumul să zboare în eter ...chiar dacă nu le vede nimeni ori n-au nici o valoare estetică ori morală. Decît să mă spovedesc unui ţap de popă mai bine unor prieteni reali ori închipuiţi ! Ori mie însumi ...cel ce scriu aici pentru că e o modă . Ce a trecut , vezi bine !
Radu

2 comentarii:

Interesant!
Am deschis un nou blog. Te invit pe http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/ poate ai plăcerea să-l urmăreşti.
Numai bine!
O sa incerc , Cristina C. Pare a fi interesant ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu