joi, 18 iunie 2015

Punctul de vedere...



joi, 16 mai 2013

Punctul de vedere ...


     Mai ieri era invitată la o emisiune TV  o "Excelenţă" . Este cunoscut faptul că "Excelenţa" sa a emis nişte pretenţii cu privire la domeniul regal al României . Pe bună dreptate , dacă ai ceva sânge albastru de Hohenzollern în vine , ai putea emite pretenţii de moştenire . Dacă tătucul a fost cine a fost , era normal ca fiul să aibă pretenţii. Numai că firul poveştii devine ciudat , cu atât mai mult cu cât  ai curiozitatea să te afunzi în dorinţa de a-ţi lămuri lucrurile.  Cum sunt curios din fire , aflu că în 2012 , din nişte interese(?) , Justiţia română îl recunoaşte pe Paul de Hohenzolern ca moştenitor al casei regale cu toate că  în ianuarie 1919 un tribunal anulase căsătoria făcută în grabă de Carol al II-lea cu madame de Lambrino, o căsătorie nerecunoscută de regele Ferdinand. Aşadar , Mircea Grigore Lambrino - tatăl lui Paul , se naşte după desfacerea căsătoriei , în august 1920.  Interesant mi se pare cum de a reuşit Justiţia să repună pe cineva în nişte drepturi pe care de fapt nu le are . Şi asta este de-a dreptul evident. Şi pe baza deciziei din 2012 a început " Excelenţa" sa Paul să vândă nişte prezumtive proprietăţi moştenite de la bunicul Carol al II-lea , bunuri în posesia cărora nici nu intrase de fapt ...dar...ar fi  putut intra în eventualitatea că ... vreo Justiţie i-ar da acest drept.
    Sunt tentat să vând şi eu ...pielea ursului din pădure .
E bine să ne mişcăm . Nu contează direcţia !

 
Cine credeţi că este dispus să dea banii pe nişte proprietăţi pentru care nu există nici un act de proprietate ?  Şi totuşi sunt unii care vor să cumpere pielea ursului din pădure...care nu are nici un stăpân .Oare de ce se întâmplă asta ? Pentru că trăim într-o ţară în care totul este posibil . Dacă este voinţă politică , restul este floare la ureche. Urechea aia după care se conduce totul pe aici !  Vai de noi !
    
Radu

7 comentarii:

Pentru că suntem conduşi de nişte dobitoci care fac ce vor din noi.
Pentru că noi, la rândul nostru, suntem alţi mari dobitoci (şi mai mari), că nu ripostăm.
Pentru că îşi bat joc de noi, iar NOI le dăm voie.
Pentru că avem o ţară minunată cu cei mai tâmpiţi oameni cunoscuţi vreodată.
Pentru că nu avem forţă, nu VREM să avem forţă, pentru că nu avem mândria naostră de român, fiindcă suntem o naţie de laşi, fiindcă suntem nişte lingăi care pupă Occidentul în fund, pentru că NU SUNTEM ÎN STARE să avem propriile noastre opinii, pentru că nu ştim şi nu dorim să luăm decizii în nume personal, pentru că nu am fost în stare niciodată să luăm, pur şi simplu, taurul de coarne şi să dăm cu el de pământ până îi iese ultima suflare, să ne impunem, să avem voinţă (în mama ei de voinţă!!!), pentru că nu avem orgoliu, nu avem mândrie să ţipăm sus şi tare că noi suntem ROMÂNI, nu ţigani, că noi suntem urmaşii lui Decebal şi Traian şi nimeni nu va putea schimba asta vreodată, pentru că nu ştim să ne ducem la javrele alea din U.E. şi să batem cu pumnul în masă, să ne impunem punctul de vedere, să ne facem respectaţi în lume astfel încât nimeni de pe acest pământ să nu aibe măcar curajul de a ne privi în ochi. Să nu ne mai lăsăm manipulaţi de toţi boii lumii, să copiem toate modelele ad-literam, fără ca măcar să încercăm să discernem dacă în cazul nostru s-ar putea potrivi sistemul respectiv, să gândim, fiindcă avem atâtea creiere deştepte care se duc pe apa sâmbetei etc.
Fiindcă pupăm americanii în dosuri, iar ei sunt atât de tâmpiţi încât habar nu ai ce-i aia România! Doamne, cât cretinism!!!
Ca să nu mai amintesc de francezii parveniţi, în proporţie de 60% negri sosiţi din nordul Africii, nişte analfabeţi idioţi ce imită românii care stau cu mâna întinsă.
Şi culmea!
Noi acceptăm!!!
Asta mă scoate din minţi pe mine!
Ar fi trebuit să-i buşim, să îi punem public, în faţa U.E. şi în faţa întregului mapamond SĂ NE CEARĂ IERTARE pentru ofensa aducă şi să promită pe viitor că nu vor mai face aşa ceva, altfel le vom lua scalpul.
Dacă eram eu în locul Chiorului, dădeam cu ei de pereţi!!!

Paştele şi grijania mamii lor de inculţi!!!!

Scuză-mă, te rog, Radu, dar m-am ambalat atât de tare că nu-mi mai pot pune frână.

Este posibil orice în ţara asta, fiindcă există toleranţă la Nume (Regal, cică - aiurea!!!!), există servilism la bani şi arivism înflăcărat în orice domeniu.
Tu nu ai observat că nu se mai cântă în limba română, dragă???
De parcă ne-a fătat mama în... Inglezia, domnule!!!
Ce naţie de tâmpiţi!!!
Oh ...câtă "poezie" în tot ce spui , Rory ! :) Când am abordat subiectul de fapt doream să mă refer la lipsa unui punct de vedere clar afirmat al Excelenţei sale ...de Lambrino . Dar a ieşit cu totul altceva ...Scuze ! Îmi pare rău că ţi-am inspirat asemenea reacţie în lanţ. Dar ai dreptate ! Decizia din 2012 a Justiţiei române a fost o urmare a presiunilor din afară.Şi ăia de afară habar n-au cu ce se mănâncă necazurile noastre de aici ... Dar cine să explice şi să-şi impună punctul de vedere? De pumn în masă ..nici nu poate fi vorba . La datoria de-acum ... ce ne mai putem permite ?
Aşa-i?
Poezie, nu?
:(
Ai dreptate, din păcate... Dar... hai, măi, Radu, mă laşi? Şi ce dacă avem datorie? Ce? Numai noi avem? Toată lumea are!
Americanii au o datorie colosală şi ei nu pupă pe nimeni în fund...
Uite, de exemplu, grecii au fost la înălţime... şi încă mai sunt. Au ştiut să "se impună".
Bravo lor!
Şi.... nah, o melodie de la ei, pentru tine, Radu!

http://www.youtube.com/watch?v=hj4v_cr3l8o

O seară splendidă să ai! :)

PS - Fii liniştit, chiar dacă mă enervez repede, îmi trece la fel de repede. ;) Şi nu am nimic cu tine, desigur. :)
Mulţumesc , Rory !
Mi se pare că ai o atitudine normală . Şi eu simt cam la fel. Este şi motivul pentru care abordez astfel de subiecte.Ştiu că nu rezolv nimic dar ...cel puţin mă mai răcoresc.
Rory, Felicitari!
Imi pare rau ca aici nu sunt butoane cu;
Like, ori, I love your Comment sau
Share.
Eu daca spun ceva de genul asta pe blogul meu lumea ma injura si ma ataca, ma fac nazist sau dus cu capul, mai nou, de catre amici comuni cu Radu si Bubu.
Bravo Fata!!!
Şi eu te iubesc, dacă gândeşti la fel... :))
Lasă, Băiatule, că aterizez eu şi la tine pe blog, cât de curând, să văd eu ce ai şi tu pe acolo...
Probabil că cei care nu reuşesc să facă nimic în viaţa asta, se „dau” după lume, Laur. Ce să-i faci? Nu mă miră. Probabil că ţine şi asta tot de laşitatea de care aminteam mai sus. :)
Ştii vorba aceea? „Cei care nu comentează, cei care nu ţipă, cei care nu-şi impun punctul de vedere cumva (în orice domeniu, de altfel), devin filosofi, maică!”. :))

Ne „revedem” cât de curând. ;)
Asa Laure ...zi-le-o mai !
Eu nu stiu sa fi avut tu vreo postare dura in afara de aceea cu ungurii ...dar am vazut ca ai retras-o la putin timp . Oare de aceea ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.