joi, 18 iunie 2015

Revelion ...



joi, 3 ianuarie 2013

Revelion 2013






  Se ştie . Oricât te-ai strădui să pregăteşti o petrecere frumoasă de revelion , nu vei reuşi să creezi atmosfera dintr-un restaurant . Acasă la tine ori la un prieten poţi aduna rude , prieteni , dar ca acolo unde câteva zeci de persoane respiră primele linguriţe de voioşie ale Noului An , nu vei reuşi să te simţi . Şi pentru că nu mâncarea contează la un asemenea eveniment , îţi îndrepţi atenţia către muzică . Ceea ce am făcut şi noi în momentul angajării lucrării . Ne-am adunat vreo 20 de suflete cu preferinţe asemănătoare şi am ales din noianul de oferte , una care ni s-a părut de bun simţ şi de bune intenţii . 
****************************************
Primire frumoasă , garderobă , condus la locul faptei . Încet dar sigur ne adunăm , ne pupăm , ne bucurăm de revedere . Începe muzica . Nişte meseriaşi de culoare dau drumul la primele acorduri şi unul cam de vreo 65 de ani cu o voce gâjâită , răguşită ...vai de mama ei de voce , încerca să ţină ritmul celor trei instrumentişti . Sonorul dat la maxim , de nu ne mai înţelegeam om cu persoană , oricăt ai fi fost de alături de partenerul cu care ai fi vrut să schimbi vreo vorbă . 
Hauuuuu şi craaaauuuu şi hooooooo şi teoooooooo ...dă mamă cu biciu-n mine şi după vreo juma de oră de supliciu în care m-am încărcat cu 100 de draci şi vreo 900 pe de-asupra , îmi iau inima în dinţi şi mă dau la ei să dea măcar sonorul mai domol ...dacă tot i se lipise microfonul de gură "hăluia de hera" solist , cică. Balaoacheşii se făceau că nu pricep ce le ceream . Glonţ mă duc la patroana stabilimentului : 
   -Cocoană , fă ceva cu ţigănia asta că m-apucă strechea şi dau cu difuzoarele balaoachesilor de pământ ! 
 Şi i-a pensionat pentru vreo oră . După care a trebuit să mă dau la ei din nou ...că nu se mai putea . Auzi frate , pe banii mei să-mi spargă mie timpanele ca să-şi acopere ei regurgitaţiile vocale şi acompaniamentul de rahat ! Păcat de restul organizării !  
 Să  dea Domnul să nu vi se-ntâmple ceea ce ni s-antâmplat nouă !  
http://www.youtube.com/watch?v=mOGiakVtg7o 
Radu

2 comentarii:

Lasă, nu fi cătrănit, mai încerci la anu'.
Poate, dacă ai noroc, respiri pe-o nară o linguriță de voioșie și pe cealaltă Angela Gheorghiu.
Prietene , nu-i vad locul Angelei la o petrecere de revelion decat ca si comesean eventual { as vrea eu ...:) } . Iar pe Costel Geambasu nu ti-l doresc nici macar pe balta la pescuit ...Este catastrofa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.