joi, 18 iunie 2015

Socializare ...



marți, 18 iunie 2013

Socializare ...


    Dacă vrei să-ţi faci nişte analize , stai la coadă amice ! Unii sunt mai cu moţ şi nu stau. Intră cu tupeu, ca Vodă prin lobodă şi noi , disciplinaţii  cu bun simţ , nu spunem nimic. Dar cârcotim pe seama faptului că nesimţirea creşte , creşte, creşte, calcă totul în picioare. După două ore de stat în picioare şi de suportat mojicia nesimţiţilor, este o adevărată plăcere să fii înţepat pentru prelevarea probei de sânge . Te gândeşti că ai citit mai ieri undeva pe net că policlinica asta e pe cale de ducă şi ar trebui să nu ai încredere în rezultatul ce va fi gata poimâine pe la prânz.Cineva a avut nevoie de un RH. Aici era pozitiv, în spital i-a ieşit negativ şi la o a treia tragere...negativ a rămas.  Dacă ai curajul să intri la bancă pentru a-ţi plăti nişte facturi , fără să vrei observi că ghişeul de la "LEI" este asaltat de mai toţi clienţii din bancă , întinşi pe vreo 10 metri. Domnişoara de la "VALUTĂ" se dă ocupată . Ea numără nişte bani. Banca este deschisă de nici două ore şi ea şi-a găsit să facă muncă de organizare pe timpul nostru. Nu zice nimeni nimic. Mă revolt şi iau măsuri. Reuşesc cu chiu cu vai să o determin pe coana Miţa valutista să numere şi nişte lei ...că n-o fi foc ! Când ajung în faţă îmi vine rândul la cea obişnuită cu moneda naţională. Dar nu scap! Mă întreabă dacă am un cont în banca lor . Am . " Păi dacă ai coane , de ce mai stai la coadă ...dacă poţi să-ţi  plăteşti facturile de acasă , din pat ?" "Ori poate vrei să socializezi ? Să mai vezi cât de frumoase sunt fetele nou angajate la Bancă..."" Chiar din pat ?" întreb ruşinat . Ajung acasă cu gândul că mititica de la monede naţionale o fi având dreptate ... Nu cred că s-a gândit ca înainte de seviciu să treacă pe la mine , să o aşez frumos în pat şi să-i dau banii de facturi . Muhahahaaaaa ! Ar fi o idee . Pun mâna pe telefon şi sun la Banca la care am un cont deschis . Un glas de cloţopel îmi spune ce am de făcut . Mâine mă duc să semnez contractul . Şi mă duc cu gândul la cum ar trebui să gestionez coada de la Policlinică.  Imi deschid şi acolo un Direct Debit şi am terminat şi cu socializarea cu nesimţiţii de acolo ! HAAAAAAA !!!!
Radu

4 comentarii:

eu am incercat sa fac plati prin internet banking. dupa trei ore de enervare am revenit la varianta clasica. aia cu coada.
Cred ca ai incercat, ca si mine, in urma cu cativa ani, pe vremea acelor certificate de identitate. Nici mie nu mi-a iesit atunci. De ieri am facut toate demersurile pentru a face plati " din pat" tot prin internet banking. De data asta am vazut ca-mi iese. Adica imi vor iesi banii din cont fara coada si enervari inutile. Si pot face tot felul de plati in orice conturi, nu numai plati de facturi. Si mai ales , sunt fericit ca pot sa-i platesc si facturile soacra-mi-i. :) )))))))
ar trebui făcute reclamaţii....
auzi, Radu! vrei să-ţi spun o variantă sigură de servire, ca să nu mai stai la coadă?
ameninţi, maică, cu televiziunea!
Şi să vezi tu ce se mobilizează nesimţiţii!
cum vrei să le faci reclamă proastă, cum îşi schimbă atitudinea... :)))))))))))
Este cam mult pentru unul ca mine care nu vrea sa se dea prea mult in spectacol, Rory . Nu de alta dar mi-e tare teama ca nu prea incap pe sticla . Sunt agabaritic ! :) )))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.