joi, 18 iunie 2015

Un nou referendum ?



joi, 6 decembrie 2012

Un nou referendum ?



   Mai alaltăieri am aflat că la alegerile din 9 decembrie se organizează şi un referendum .Ce mă bucur ! Va fi o nouă ocazie ca să văd că democraţia noastră este la loc de cinste . De celelalte referendumuri a ţinut cont cineva ? Cel din 2009 se referea la Parlamentul unicameral . Se pare că vom avea unul bi şi va fi ceva mai măricel . La ultimul votanţii au hotărât demiterea preşedintelui . Ei... şi ce dacă ? Acum se cheamă poporul să-şi spună părerea cu privire la începerea exploatării resurselor de la Roşia Montană. Şi dacă poporul ia o hotărâre greşită din lipsă de informaţie ...îl vom lăsa să cadă în greşeală . Nu am văzut nici o încercare de informare temeinică . Am văzut numai nişte inşi care spun că ei vor să trăiască din minerit . Că asta ştiu şi că familiile lor nu concep să trăiască din altceva.Şi eu sunt chimist  . Şi chimia mea ...s-a ales praful de ea , tot prin grija guvernanţilor . Ei şi ? M-am apucat de altceva. Am fost în urmă cu câţiva ani la Roşia Montană . Am văzut , am stat de vorbă cu oamenii, am auzit argumente pro şi contra începerii exploatării. Iată de ce eu nu agreez această idee nefericită. Aş face altceva . Le-aş vinde muntele cu totul ...la kilogram . Un leu kilu' . Să şi-l ducă la ei acasă şi să-şi extragă ce vor din el . 

http://www.youtube.com/watch?v=anmmpAhD3Ig 
Radu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu