joi, 5 ianuarie 2017

...ghinion , mare ghinion !



    Întâmplător am văzut reacția pe care a avut-o Iohanis după depunerea jurământului de către toți membrii noului guvern, 
să-i spunem "Grindeanu". El , președintele PNL, era pe acolo pe la Cotroceni, absolut întâmplător , cu stigmatul pierderii unui concediu "mult așteptat și binemeritat" dar...silit de coaliția PSD-ALDE să-și amâne concediul numai pentru "moftul" de a-și pune în funcțiune guvernul. Glacial, cu o mare scârbă pe chipu-i obosit, a suportat cu greu preluarea mapelor semnate de noii miniștri. La sfârșit a rostit câteva cuvinte de "încurajare"pentru guvern și de luare la mișto pentru domnul Dragnea. Cică ar fi auzit el la televizor că Dragnea ar fi singurul cunoscător al programului de guvernare și l-a îndemnat pe "mag" să-i învețe și pe cei 26 de învățăcei ce știe el atât de bine.  După aceea le-a strâns mâna "prietenilor politici", le-a adresat câteva cuvinte celor din media, a făcut dreapta-mprejur și a dispărut după ușa masivă din spate, lăsându-i cu gura căscată pe toți cei prezenți. Nu tu curtoazie , nu tu diplomație formală...nimic ! Supăratul de serviciu de la Cotroceni a dispărut fără să scoată câteva sticle de șampanie din beciul palatului, pentru a ciocni cu toții întru bunul mers al viitoarei colaborări pusă la picioarele propășirii patriei, pentru că ea este cea care trebuie servită până la ultima suflare, indiferent de diferențele de vederi politice. 
   Am rămas interzis. Nu-mi venea să cred că omul pe care-l aleseseră tinerii frumoși și liberi în urmă cu doi ani, omul care a fost profesor la Sibiu și care a format niște caractere la viața lui, are o asemenea reacție, un asemenea comportament de sfidare a realității. Așa i-a educat el pe tinerii al căror profesor de fizică le-a fost?  
    El era gazdă la Cotroceni ! 
   El ar fi trebuit să iasă ultimul din acea sală de ceremonii. Omul acesta are probleme ! Nu știu de ce natură sunt...O fi de vină numai caracterul. 
   Am avut "ghinion" și de data asta ! 
   Poate se îndură cineva și îi dă niște "meditații..."



Domnule Iohanis, nu-mi fac nici un fel de reproș. Eu nu v-am votat. Am avut intuiție. Dar ...după ce ați fost votat, eu am acceptat realitatea aceea dureroasă. Încercați să faceți acest exercițiu și dv. Ar fi util să colaborați frumos cu noul guvern ...chiar dacă nu este cel pe care vi l-ați dorit. Luați programul, învățați-l pe de rost și fiți un bun patriot. Faceți tot ce puteți pentru ca românii să revină în țară și pentru ca ei s-o ducă mai bine . 
   Ei doresc asta.
   Ei vor să-și servească patria. 
  Faceți asta și dummneavoastră. 
  Nu fiți duplicitar ! 
 Deocamdată eu sunt unul dintre dezamăgiți.
 Comportamentul dv. este cel al unui om bine educat ? 

2 comentarii:

  1. E doar un oportunist fudul. A uitat cineva cum umbla de mână cu Geoană și Antonescu, jinduind la funcția de prim-ministru?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mă îngrijorează este că începe să semene cu Băsescu. Crede că poate interpreta legile și Constituția după criterii proprii după o etică și o morală numai de el știute. El are voie să facă asta. Nu se limitează la prerogativele date de fișa postului. Am sperat să fie un factor de stimulare a unei normalități de relaționare între instituțiile statului, dar văd că nu poate să treacă de limitele partizanatului politic. Mare păcat ! Ghinion ...

      Ștergere